2015. november 21., szombat

Kard, pajzs, címer - Életre kelt mesék

Képes összefoglaló Kondorosról

"Senki nem lehet próféta a saját hazájában" - idézett anyám egy mondást panaszkodásomra, amikor sajnálkoztam, hogy engem csak úgy ismernek Kondoroson: "a Magdi lánya", vagy  "a Matyi lánya"...  Akkor húsz éves voltam. Harminc éve elköltöztem szülőfalumból, 200 km-re, majd közelebb. Az biztos, hogy hamarabb felnőttem és önállósodtam. Nem volt kire hivatkoznom, nem ismerte senki az anyám.
Megtanultam kivívni magamat.

Vendégvárónk: Kovács Manyi

Játszók: Hajdú Ági, Pataki Kitti, Varjú Blanka,
Baji Anna, Kolarovszki Tímea, Hocz György
Játékmester: Novák Magdolna 
Az itthonom Békéscsaba, az otthonom Kondoros. Jó újra otthon lenni! A sorokban tudni az anyámat, a fiamat. Apám helyett, a kerti óriás diófa áll, amit akkor ültetett, amikor a családunk született.

Zenész: Piskoltyné Marcsi
Fotós: Komáromi Zoltán


Tegnap este a Sorsfonó Társulattal kivívtuk a playback színház helyét Kondoroson is. Köszönjük a megható történeteket! 
Háziasszonyok: Zsjakné, Kati és Sznida Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése